garanciális feltételek

Termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi szakszervízei biztosítják önnek és a jótállási idő kezdete a számla és a garancia levél dátuma.
A termék meghibásodása esetén az önnek átadott garancia levél tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Hogyan?

A gyártói szakszervízekben a jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • A számla egy példánya és a
  • A termékhez mellékelt, a Szállító által hitelesített GYÁRTÓI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudják a jótállási igényt elfogadni! A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

mit tegyek?

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek átvétele után 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.

A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók és forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.