Termék meghibásodása
esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és
telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a
vásárlót terheli.
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi
szakszervízei biztosítják önnek és a jótállási idő kezdete a számla és a
garancia levél dátuma.
A termék meghibásodása esetén az önnek átadott garancia levél tájékoztatásának
megfelelően kell eljárni.
A gyártói szakszervízekben a jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók és forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
„Minőség a szenvedélyünk” 1994 - 2005 - 2024 „Önre mindig lesz időnk!”